Με την παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού, εκπροσώπων της Κυβέρνησης, της Βουλής, της Αυτοδιοίκησης και πλήθους πολιτών, επέστρεψε το βράδυ της Παρασκευής 19 Ιουνίου στην Πλατεία Άρεως ο αποκατεστημένος ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης που πραγματοποιήθηκαν έπειτα από 55 χρόνια έκθεσης του μνημείου στις καιρικές συνθήκες και τη φθορά του χρόνου.
«Η ιστορική μνήμη διατηρείται με πράξεις. Με φροντίδα. Με διαρκή μέριμνα για όσα παραλάβαμε και έχουμε χρέος να παραδώσουμε ακέραια στους επόμενους», τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός κατά τον χαιρετισμό του, δίνοντας το στίγμα της εκδήλωσης.
Ο Περιφερειάρχης χαρακτήρισε τον έφιππο ανδριάντα ως ένα από τα σημαντικότερα τοπόσημα της Τρίπολης, της Αρκαδίας, της Πελοποννήσου και ολόκληρου του Έθνους, σημειώνοντας ότι γενιές ολόκληρες μεγάλωσαν με τη μορφή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη να δεσπόζει στην Πλατεία Άρεως και να υπενθυμίζει καθημερινά τις αξίες της ελευθερίας, της ενότητας και της πίστης σε έναν μεγάλο σκοπό.

Όπως ανέφερε, η προσωρινή απουσία του μνημείου τους τελευταίους μήνες έκανε ακόμη πιο αισθητή την παρουσία του στη συλλογική συνείδηση των πολιτών, ενώ η επιστροφή του στη φυσική του θέση σηματοδοτεί τη συνέχεια μιας ζωντανής σχέσης ανάμεσα στην ιστορία και τις επόμενες γενιές.
Ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός συνεχάρη τον Δήμο Τρίπολης, τον Δήμαρχο Κώστα Τζιούμη, τον καθηγητή Μάρκο Γεωργιλάκη και όλους όσοι εργάστηκαν για την ολοκλήρωση του έργου, επισημαίνοντας ότι η προστασία των ιστορικών μνημείων αποτελεί πράξη ευθύνης απέναντι στην πολιτιστική κληρονομιά του τόπου.
Την Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσώπησαν επίσης, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Χρήστος Λαμπρόπουλος και ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Αρκαδίας, Κώστας Μανδρώνης.

