Στην αναβιωμένη Καστροπολιτεία, η οποία παραδόθηκε τον περασμένο Μάιο πλήρως «προστατευμένη» και αναδεδειγμένη και την κορωνίδα αυτής, το ανακτορικό συγκρότημα του Παλατιού των Δεσποτών, βρέθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής Π.Ε. Λακωνίας, κ. Νεοκλής Κρητικός με τους συναδέλφους βουλευτές που συμμετείχαν στο φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα που διεξήχθη την περασμένη Δευτέρα.

«Σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για την παρουσία τους, οργάνωσα την επίσκεψή μας στο Μυστρά. Έτσι, το ταξίδι τους έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο!», εξηγεί ο κ. Κρητικός.
Οι βουλευτές απόλαυσαν μια διαδραστική περιήγηση, ένα ταξίδι στο χρόνο στο τελευταίο απομεινάρι της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και εντυπωσιάστηκαν από την προσεγμένη έως την παραμικρή λεπτομέρεια εργασία που συγκλίνει στο θαυμάσιο οπτικό αποτέλεσμα, το οποίο όπως συμπληρώνει ο κ. Κρητικός «είναι απόρροια της συστηματικής δουλειάς του Υπουργείου Πολιτισμού και της αρμόδιας Εφορείας Αρχαιοτήτων, υπό την επίβλεψη, επιμέλεια και σφραγίδα της Υπουργού, Λίνας Μενδώνη».

Ο ίδιος καταλήγει: «Τους ευχαριστώ θερμά που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και μου έδωσαν την ευκαιρία να τους γνωρίσω το Μυστρά και την Καστροπολιτεία του, ένα πολιτιστικό αγαθό οικουμενικής αξίας. Επίσης, απευθύνω θερμές ευχαριστίες στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λακωνίας, που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα ξενάγησής μας».


