Επαναλειτουργεί το Παιδιατρικό Ιατρείο στο Κέντρο Υγείας Γυθείου

Την επαναλειτουργία του Παιδιατρικού Ιατρείου στο Κέντρο Υγείας Γυθείου ανακοίνωσε η 6η Υγειονομική Περιφέρεια Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας.

Η επαναφορά της παιδιατρικής κάλυψης καθίσταται δυνατή μετά την πρόσληψη του επικουρικού παιδιάτρου Σταύρου Λυκουσά, καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό που υπήρχε στην περιοχή τα τελευταία τριάμισι χρόνια.

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τα παιδιά και τις οικογένειες της ευρύτερης περιοχής του Γυθείου, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε πρωτοβάθμια παιδιατρική φροντίδα.

Η 6η ΥΠΕ καλωσόρισε τον νέο παιδίατρο, ευχόμενη καλή αρχή και καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα.

728399528_1334851135500268_5869884794567965426_n.jpg